Leczenie przewlekłych ran Poznań

Skuteczne leczenie ran w Poznaniu

W klinice Feel Good w Poznaniu zatroszczymy się o Ciebie! Skutecznie podniesiemy Twoją wydolność umysłową oraz fizyczną, a także zadbamy o Twoje zdrowie! W naszej ofercie znajdują się koktajle dożylne wieloskładnikowe (kroplówki dla sportowców, kroplówki wzmacniające, nawadniające, na odchudzanie), infuzje dożylne jednoskładnikowe oraz usługa leczenia ran przewlekłych. W dzisiejszym szybkim świecie stres, presja czasu, obowiązki zawodowe nie ułatwiają dbania o zdrowie. Codziennie uświadamiamy naszych pacjentów, że dobre samopoczucie przekłada się na dobrze działający organizm! Wyłącznie zadowolony i tryskający zdrowiem pacjent jest źródłem naszej satysfakcji zawodowej.

W Feel Good wiemy, że rany przewlekłe stanowią bardzo poważny problem medyczny. Podejmowane w tym zakresie terapie często kończą się niepowodzeniem lub postępowaniem okaleczającym. Trzeba sobie uświadomić, że jakość życia pacjentów borykających się z taką raną jest znacznie obniżona. Często są wyłączeni z życia zawodowego, a codzienne funkcjonowanie sprawia im trudność. Odrębnym, ale niezwykle istotnym problemem jest ból związany z raną oraz deficyt wiedzy dotyczący postępowania. Leczenie trudno gojących się ran nie jest proste, ale jest możliwe! Problem dotyczy milionów ludzi na całym świecie, a ich liczba stale rośnie ze względu na postępujące choroby cywilizacyjne -miażdżycę, cukrzycę i otyłość.

Leczenie ran - Poznań

Profesjonalne leczenie

Feel Good gwarantuje profesjonalne leczenie ran

Czym jest rana przewlekła? To niepoddający się leczeniu ubytek skóry spowodowany procesem chorobowym lub urazem. Najczęściej za ranę przewlekłą uznaje się ranę, w przypadku której minęło od czterech do sześciu tygodni jej nieefektywnego leczenia. W naszej klinice leczenie ran przewlekłych i trudno gojących jest możliwe dzięki wykorzystaniu ozonu. Jego silne właściwości przeciwbakteryjne oraz utleniające sprawiają, że progres terapii widoczny jest już po sześciu, ośmiu zabiegach. Leczeniu poddają się rany owrzodzeniowe (powierzchowne i głębokie); odleżyny; stopy cukrzycowe, oparzenia; wszelkie rany zainfekowane, ropne, sączące; rany popromienne; rany po zabiegach; rany pourazowe; przetoki; stomie; rany w obrębie jamy ustnej i gardła; zęby i dziąsła – przewlekłe stany zapalne oraz ropne w trakcie leczenia stomatologicznego.